.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفاي خاكسار عاقلانه‌ترين كار بود

استاندار گيلان گفت: استعفاي خاكسار شهردار منتخب شوراي شهر رشت يك تصميم درست و بجا بود و ماجراي شورا و شهرداري با اين درايت ختم به خير شد.
 استاندار گيلان با حضور در جلسه شوراي شهر رشت افزود: بي‌صبرانه منتظر روزي بودم كه در شرايط مناسب در جمع اعضاي شوراي شهر حضور يابم تا در كنار هم و با هم گيلان و رشت را بسازيم.
وي با ابراز رضايت از استعفاي محمدرضا خاكسار شهردار منتخب شورا اظهار داشت: از خاكسار شهردار پيشنهادي شوراي شهر رشت كه طي مدت فعاليت خود گام‌هاي مثبت براي شهر برداشت تشكر مي‌كنم و ماجراي شهرداري و شورا با درايت شورا و خاكسار ختم به خير شد.
قهرماني چابك ادامه داد: استعفاي خاكسار بهترين و عاقلانه‌ترين كار بود و شورا با تصميم درست و بجاي خود باعث شد تا رشت در مسير توسعه و تعالي گام بردارد و گام‌هايش را تندتر كند. وي تأكيد كرد: وحدت، همدلي و صميمت بايد در بين اعضاي شوراي شهر برقرار باشد و كار با همبستگي و يكدلي انجام شود. قهرماني چابك ادامه داد: گيلان، سرزمين استعدادها، زيبائي‌ها، خلاقيت و داراي بهترين شرايط ممكن براي زندگي و بهره‌مندي از نعمت‌هاي خدادادي است.
وي تصريح كرد: عليرغم اين همه موهبت الهي كه نصيب گيلان شده اما نتوانستيم تاكنون از آن بهره كامل ببريم و از زيبايي‌هاي استان غافليم. قهرماني چابك گفت: قانون اساسي شورا را برما تكليف كرده به اين دليل كه در كنار هم قرار بگيريم و از قطره تبديل به دريا شويم. وي با تأكيد برانجام كار جمعي يادآور شد: در دين اسلام به كار جمعي تأكيد فراوان شده زيرا اهميت، ارزش و كليد توسعه و پيشرفت، باهم فكركردن و انجام كار جمعي است.
استاندار گيلان خاطر‌نشان كرد: از اعضاي شورا مي‌خواهم فقط به هدفي كه داريم فكر كنند و«من» بودن را كنار بگذارند و تبديل به«ما» شويم. رئيس شوراي شهر رشت نيز در اين جلسه گفت: شوراي شهر رشت شجاع‌ترين، موفق‌ترين، منطقي‌ترين و قانون‌مندترين شورا در سطح كشور است.
محمدرضا قاسمي افزود: اميدواريم بتوانيم يك شوراي نمونه معرفي شويم.
در ادامه اين جلسه يكايك اعضاي شورا از حضور استاندار گيلان در ميان خود ابراز خرسندي كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.